candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 9 juni 2013 19:13

Detta köpte jag och mamma idag på Emporia, det blir några av mina födesedagspresenter eftersom hon tycker det är så svårt att hitta presenter till mig, haha!


Tröja - VILA


Sport BH och BH - CUBUS


Hårspännen - GLITTER


Skor - SKOPUNKTEN

Av CECILIA - 9 juni 2013 15:45

Här är lite bilder från släktkalaset igår.


Vilken tur med vädret vi hade, vi satt ute hela kvällen, dock med filtar runt om oss, men det var lite småmysigt! Jag kanske lägger ut bilder på presenterna ikväll, det beror på när jag kommer hem från Emporia med mamma.


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 


 


 


 


Av CECILIA - 9 juni 2013 12:00

Idag fyller jag hela 16 år!


Jag känner mig inte som 16, tiden har gått för fort, haha!

Min helg har iallafall varit toppen, både vänner, släkt och pojkvän har varit här. Idag är det Emporia som väntar, jag och mamma ska dit idag och handla lite. Under dagen så kommer jag lägga upp bilder från gårdagen!


Av CECILIA - 8 juni 2013 16:30

Här är presenterna som jag fck igår när jag hade tjejkvällen. Jag är så nöjd med allt!

 

Idag är det släktens tur att komma hit, pojkvännen ska också komma idag, det ska bli så kul! Imorgon ska jag och mamma till stan, det blir en fullpackad helg!


1. Choklad och godis / 2. Chokladfondue-skål med tillbehör / 3. Britney Spears -och New Yorker-parfym / 4. Örhängen / 5. Mobilväska / 6. Pengar och presentkort

 


 


Av CECILIA - 8 juni 2013 10:40

Det blev en riktigt lyckad kväll igår!


Jag hade jättekul och det verkade som att alla andra också hade det. Jag tyckte verkligen om presenterna som jag fick, tänkte faktiskt fota allt och lägga upp det här sen! Det var iallafall superkul att de kunde komma, lite trist att vi ska skiljas åt nu när vi börjar gymnasiet!


     

Av CECILIA - 7 juni 2013 13:45

Jag skulle nog inte stannat ute i solen så länge igår!


Mina ben är sjukt röda. Var tredje timme måste jag smörja in dom i Aloe Vera annars kan jag inte gå! Känns sådär lagom kul, sommarlovet har inte ens börjat

och mina ben är redan sönderbrända!


Ikväll kommer det hit några tjejer från klassen, det ska bli riktigt kul! Jag har en del att fixa här hemma, tvätta golven, dammsuga, plocka undan, duka, duscha, fixa mig. Bäst att jag sätter fart om jag ska hinna!


Jag för tillfället.


Av CECILIA - 6 juni 2013 16:46

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 

     

Av CECILIA - 6 juni 2013 11:17

Jag har varit vaken ett tag men inte orkat resa mig ur sängen.


Så härligt att vara ledig idag, solen skiner men jag kommer inte kunna vara utomhus för jag måste städa här inne. Imorgon kommer några tjejkompisar till mig, jag fyller ju nämligen år på söndag. Känns ganska bra att vara ledig inomgon också, så jag har mycket tid på mig att städa här hemma, haha.

Nu ska jag äta upp min frukost och kolla klart på The Hills.


Ovido - Quiz & Flashcards