candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 5 juni 2013 16:20

Har precis badat och borstat Etna. Herregud vad fluffig hon blev! Hon måste ju vara fin till min födelsedag, jag fyller 16 om bara 4 dagar!


Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6




Av CECILIA - 5 juni 2013 14:03

Gud så härliga onsdagar är, vi slutar alltid halv två då!


Det är varm ute så jag ska faktiskt ut en stund och fixa lite här hemma, haha, jag låter som en hemmafru! Jag ska bara äta upp mina goda flingor, sen drar jag ut.



Av CECILIA - 4 juni 2013 17:17

Har precis varit ute och joggat med hunden.

Det är riktigt härligt väder ute, synd bara att det blåser..


Här är mina senaste bilder från instagram, ni får gärna följa mig där @ceciliaanderssn

 

Av CECILIA - 4 juni 2013 14:39

Vi fick sluta skolan mycket tidigare idag, så skönt!


Snart är det sommarlov, som jag längtar! Har inga läxor, bara ett litet förhör kvar, sen den sista veckan så är det fotbollsturneringar, middagar, tivoli och fotograferingar som står på schemat!


Av CECILIA - 3 juni 2013 15:42

Nikon D3100 / TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6

 

   

Av CECILIA - 2 juni 2013 15:25

Igår åkte jag till Malmö med en kompis för att hitta något till mig som jag ska ha på spexet i skolan. Det kanske inte är så svårt att lista ut vad jag ska vara om man kollar på bilden, haha!


Av CECILIA - 2 juni 2013 10:17

Jag fick gå upp tidigt idag, redan klockan åtta, pojkvännen skulle åka och tävla.


Vädret visar inte sin bästa sida idag, det blåser och det ser ut som att

det kommer regna vilken sekund som helst. Jag sitter i min Ziperall och kommer

troligtvis stanna i den hela dagen!


Av CECILIA - 1 juni 2013 19:35

Ska faktiskt använda min ansiktsmask ikväll som jag köpte för ett tag sedan.


Ska även måla mina naglar och bara ta det lugnt, jag är ganska förkyld och har ont i huvudet.. Pojkvännen får hålla mig sällskap ikväll och ta hand om mig, hihi!


Ovido - Quiz & Flashcards