candersson ▲

Alla inlägg under juni 2013

Av CECILIA - 14 juni 2013 18:26

Då var det slut, efter fyra år på Vannhög så är det dags att skiljas från alla vänner och börja gymnasiet. Vi kommer ju såklart att försöka hålla kontakten och träffas så mycket som möjligt!


Dagen började med att alla kollade på skolans avslutningsshow, det var mycket sång och det delades ut stipendier. Efter det så gick vi in i klassrummet för att kolla på bilder som lärarna tagit igår när vi var i Danmark, sen visade vi en powerpoint som vi gjort, där fanns en

massa bilder från alla åren här på Vannhög. Vi fick också våra betyg och jag är supernöjd med mitt! Mitt mål var att få minst 250 poäng och två A:n och jag klarade faktiskt det!

Jag kommer sakna det så mycket, jag har absolut ingen lust att börja gymnasiet!


Här är bilder från idag.

                                                         

Av CECILIA - 14 juni 2013 10:30

Idag är det skolavslutning, sen tar jag sommarlov!


Det ska bli så tråkigt att behöva lämna alla som man lärt känna under dessa åren!

Direkt efter skolavslutningen så ska nästan alla tjejer i klassen till en restaurang och äta, det ska bli riktigt kul, men samtidigt ganska ledsamt, tänk om det är sista gången som vi allihopa är tillsammans? Vi ska ju börja gymnasiet, gå på olika skolor och olika linjer, men jag har iallafall underbara minnen med dom som jag får glädja mig av, haha!

Av CECILIA - 13 juni 2013 18:30

Här har vi några bilder från lärarmiddagen, jag kunde inte lägga ut alla eftersom ljuset blev konstigt och massor av bilder var suddiga.

Först åt vi allihopa, (niondeklassare och lärare) i matsalen, efter det så skulle vi till "discot", där fanns en dj som spelade på för fullt.

Det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara och alla var jättefina! Känns så tråkigt att behöva lämna en stor del av alla!


                         

Av CECILIA - 13 juni 2013 12:00

Idag ska jag och klassen iväg till tivolit i Danmark, vi har tjänat ihop lite pengar under terminerna och nu har vi bestämt oss för att spendera det på tivolit.

Vi kommer hem vid sju-tiden ikväll, då kommer det även duka upp lite bilder från lärarmiddagen i tisdags, så håll utkik!


Jag i tisdags.


Av CECILIA - 12 juni 2013 14:08

Här är lite bilder från spexet igår.

 

                   

Av CECILIA - 11 juni 2013 14:28

Idag var det spexfoto som gällde, min klass och resten av niorna var utklädda till allt möjligt.

Jag hinner inte lägga upp alla bilder idag för om tre timmar ska jag iväg till lärarmiddagen, jag ska hinna duscha, gå med hunden och fixa mig. Kameran hänger med dit också.


En bild från idag. Jag var en kapten, haha.

Av CECILIA - 10 juni 2013 16:16

Kom precis hem från stan, har varit och fixat mina naglar inför de kommande dagarna.


Är så sur på mig själv för att jag biter på naglarna, jag hade så gärna velat ha dom längre, då hade den franska manikyren blivit mycket snyggare!


Det var inte alls kul att åka till stan, jag var helt säker på att bli nersprutad av alla som tar studenten, men jag klarade mig faktiskt! Nu ska jag göra mig redo för att åka och träna!



Av CECILIA - 10 juni 2013 15:15

Detta får bli ett tidsinställt inlägg. Jag ska nämligen åka och fixa mina naglar direkt efter skolan, jag vet inte riktigt hur jag ska göra dom än men det kommer säkert bli hur bra som helst!


Ovido - Quiz & Flashcards