candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 28 december 2012 18:49

Jag, Oscar och Tine åkte till Höllviken idag och hade en spontan picknik, vi packade ner julmust, en paradisask, lite pringles och godis i en ryggsäck och åkte iväg!



Av CECILIA - 28 december 2012 11:00

Varför inte börja dagen med några snyggingar? Tom Felton, Danny Saucedo, Robbie Williams, Adam Levine, Anton Hysén och Leonardo Dicaprio. Jag dööööör så snygga!


Av CECILIA - 27 december 2012 11:12

Såg att mina kompis kollade på Breaking Dawn, blev sugen på att göra det själv! Har förberett med té, vatten, lussebullar och frusna vindruvor, det kan nog inte bli bättre?


Av CECILIA - 27 december 2012 10:12

Förlåt för dålig updatering, men det är så att jag blev riktigt sjuk igår kväll. Jag mår mycket bättre idag, trodde aldrig att jag skulle kunna sova inatt, men det gjorde jag! Idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på film.


Av CECILIA - 26 december 2012 12:00

Här är julklapparna som jag fått! Är verkligen supernöjd med allt!


1. Body lotion och showercream, Beyonce och Christina Aguilera parfym. / 2. iPhoneskal / 3. Strumpor och underkläder. / 4. Choklad, té och en "ta med-mugg". / 5-6. Tamron AF 70-300mm med motljusskydd. / 7-8. Åttahundra kronor, presentkort på gina tricot, plånbok, armband och ett halsband.

Av CECILIA - 25 december 2012 11:49

Hej på er! Hoppas ni hade en bra julafton! Idag ska jag, mamma och Timmy till min kusin, äta mat där och spela julklappsspelet, ska bli riktigt kul!


Av CECILIA - 24 december 2012 09:43

God jul på er alla! Hoppas ni får en superbra dag!

Vaknade av att mamma gjorde te och kaffe till oss, mysigt! Fick även en namnsdagspresent av henne, jag heter Eva i mellannamn, jag fick ett rosa iPhoneskal.


Av CECILIA - 23 december 2012 18:11

Vad snabbt tiden har gått, det känns som om det var september för en vecka sen! Men imorgon är det iallafall julafton. Jag och mamma ska först in till mormor sedan åker vi till faster och farbror, vi firar aldrig jul hemma.

Nu ska jag hjälpa mamma klä granen, vi har inte gjort det än, woops!


Ovido - Quiz & Flashcards