candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 5 december 2012 14:39

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar till en kompis och pluggar! Vi ska nog också baka någonting och dra in till stan. Nu måste jag skynda mig! Ha det bra!

 


Av CECILIA - 4 december 2012 17:55

Usch, vilken hemsk updatering! Har haft så mycket att göra! Läxor, plugg, men läxor och ännu mer plugg!

Hade stoppdag i skolan idag, slöjd hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen, pluggade lite SO och svenska efter det. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen!


 

Av CECILIA - 3 december 2012 16:30

Gjorde headern lite mer åt jul-stuket eftersom det bara är 21 dagar kvar till julafton!

Vad tycker ni om den?

Snart ska jag iväg på träning, får ta bussen dit nu framöver, och det gillas inte..

 


Av CECILIA - 2 december 2012 21:12

Satte upp ljusslingor i fönstret, mysigt!


Av CECILIA - 2 december 2012 12:48

Har gjort klart alla läxor, så nu kan jag ta det lugnt resten av söndagen!

Tänkte faktiskt bege mig ut igen och fota Etna och våra katter, om dom gömt sig från snön..


Av CECILIA - 2 december 2012 09:58

Det snöade lite mer under natten, det var inte mycket, och det gör mig absolut ingenting!

Hade även tänkt ta fram lite julprylar för att få julstämning här hemma! Eller man kanske ska vänta en vecka? Jag får se!




Av CECILIA - 1 december 2012 19:56

Hej! Är med Oscar just nu, vi har fotat lite idag, behövde verkligen nya bilder!

Imorgon är det söndag, oturligt nog, då är det plugg som gäller.. 


Av CECILIA - 1 december 2012 09:14

Man kan väl säga att det är jag på bilden/gif'en. Ska tävla idag så jag var tvungen att gå upp klockan nio, PÅ EN LÖRDAG! Det är kriminellt..


Ovido - Quiz & Flashcards