candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 10 december 2012 16:45

Vilken hemsk dag! Glömde min hårborste hemma, så jag gick hela dagen med knutor i håret. Sedan ramlade jag och skadade knät och inte nog med det, efter skolan tog jag den andra livmodershalscancer -sprutan, så det blir ingen träning för mig! Jag kommer lega resten av kvällen i soffan, dricka yoghurt och sura.


Av CECILIA - 9 december 2012 17:38

Har alltid gillat deras musik, den är unik och udda, och hans röst är galen, fast på ett bra sätt.




Av CECILIA - 9 december 2012 13:21

Det blåser och snöar för fullt utomhus! Det är vid tillfällen som dessa då man inte vill ha hund..

Det blir en innedag idag, jag tänker inte gå ut i onödan iallafall!


Av CECILIA - 8 december 2012 20:35

Kollar på Fredagen den 13:e med Denise och Timmy. Jag har redan sett den 2 gånger innan, men en 3:e gång skadar väl inte?



Av CECILIA - 8 december 2012 12:36

Idag kommer bli en heldag utomhus, ska ta massa foton med min kompis! Det mesta av snön har smält, lite synd faktiskt..


Av CECILIA - 7 december 2012 18:00

Ville bara säga att jag blir riktigt glad när jag får så fina kommentarer! Keep it up!

Av CECILIA - 7 december 2012 15:26

Hoppar över träningen idag, kan inte ta mig hem sen när jag tränat..

Så ikväll drar jag till en kompis och stannar troligtvis där under natten, men just nu ska jag mysa med min grymt fjäskiga hund!


Av CECILIA - 6 december 2012 16:10

Som det har snöat idag! Har inte vågat vara utomhus, då är det ganska stor risk att man blir mulad.. Annars så har dagen varit helt okej, istället för att plugga grammatik på fransklektionen så bakade vi äpplekaka. Helt okej faktiskt!


Snart ska jag inte till stan och möta upp mamma, skriver mer sen!


Ovido - Quiz & Flashcards