candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 14 december 2012 20:54

Fick ett ryck nu ikväll när mamma och jag var och handlade, vi båda blev sjukt sugna på naturgodis, så vi plockade ihop lite av allt i en påse! Nu ska vi äta tacos och bara lata oss resten av kvällen!



Av CECILIA - 14 december 2012 15:14

Usch, jag mår inte alls bra och har inte gjort det sen måndags. Får ständigt ont i magen, och då menar jag ONT! Har trots det gått i skolan, så det ska bli härligt med helg så jag kan vila upp mig! Men inte ikväll, får då är det träning som gäller..


Av CECILIA - 13 december 2012 16:01

Hej på er! Som sagt är det Lucia idag, var faktiskt med i Luciatåget på skolan, det gick väl sådär bra.. Strunt samma, nu är det gjort iallafall! Ikväll ska jag och mamma kolla på ett annat Luciatåg här i byn, kameran hänger med såklart!


Av CECILIA - 12 december 2012 17:30

Jag blev överlycklig när jag såg att min Orkidée börjat blomma!

Trodde faktiskt att den var död, haha!




Av CECILIA - 12 december 2012 14:20

Slutade tidigt idag, himla härligt! Imorgonbitti är det Lucia som gäller, jag ska vara en tomte (eftersom jag inte hade någon lucia eller tärn-klänning). Det kommer säkert upp bilder från det senare någon gång under veckan.


Av CECILIA - 11 december 2012 19:18

Gjorde en ny önskelista nu ikväll, det är svårt att komma på bara sådär vad man önskar sig, men det på bilden är väl något som jag skulle kunna tänka mig få. Vad önskar ni er?


 

iPhoneskal, fisheye objectiv, fjärrutlösare, pengar, plånbok, kläder och smycken.

 

Av CECILIA - 11 december 2012 15:35

Kom precis hem från en seg skoldag, Megan hängde med mig hem! Vi ska bara ta det lugnt eftersom vi inte har några läxor, skööönt!


Av CECILIA - 10 december 2012 19:01

Nikon D3100 AF-S NIKKOR 18-55mm

Ovido - Quiz & Flashcards