candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 23 december 2012 12:00

Jag tror att vi har byns finaste gran! Vi satte upp den i fredags ute i trädgården, vi ska såklart ha en gran inomhus också. Det är ganska mysigt att gå runt i byn på kvällen för alla här julpyntar extremt mycket!


Av CECILIA - 22 december 2012 17:30


Nikon D3100 / AF-S NIKKOR 18-55mm

 

Fotade en bild på Celma imorse, har inte redigerat den, hade ingen ork till det, haha.

Av CECILIA - 22 december 2012 10:57

Fick med mig några paket hem igår från avslutningen. Det var choklad, och det säger man inte nej till, ellerhur? Idag kommer jag inte kunna blogga över huvudtaget för jag ska bort, så jag ska fixa några tidsinställda inlägg!




Av CECILIA - 21 december 2012 18:00

Om några minuter åker jag till avslutningen på skyttet, vi ska först skjuta lite, efter det blir det prisutdelning. Önska mig lycka till, haha!

 


Av CECILIA - 21 december 2012 12:00

Vilken seg morgon, mamma fick tvinga upp mig! Idag ska vi klä granen och slå in de sista julklapparna. Ikväll är det avslutning på skyttet, såklart ska man dit!


Av CECILIA - 20 december 2012 19:54

Var som sagt i Malmö idag med två fina kompisar, fotade lite och handlade julklappar som vi planerat! Jag kommer ligga i soffan resten av kvällen, jag är helt slut!


Av CECILIA - 20 december 2012 13:00

Jag är troligen i Malmö just nu, antagligen så fotar jag eller så går vi runt på något varuhus och letar julklappar, jag har ingen aning! Tänkte bara uppdatera bloggen lite, så det fick bli ett tidsinställt inlägg.


Av CECILIA - 19 december 2012 13:23

Nu har jag äntligen jullov, så härligt! Slippa alla läxor, gå upp tidigt och

den hemska skolmaten! Imorgon ska man in till malmö, ska fota med en kompis

och handla de sista julklapparna!


Ovido - Quiz & Flashcards