candersson ▲

Alla inlägg under december 2012

Av CECILIA - 18 december 2012 19:00

Gjorde knäck med min kompis Denise när vi kom hem från skolan. Så himla gott!


 




Av CECILIA - 18 december 2012 14:58

Kom precis hem, har kollat film, gjort knäck och pysslat hela dagen. Det var inte så värst kul om jag ska vara ärlig, men det var betydligt bättre än vanliga skoldagar!


Av CECILIA - 17 december 2012 20:15

Sitter framför TV'n med mamma och bara myser! Snart måste jag ut med hunden, varmt och skönt, eller inte..


Av CECILIA - 17 december 2012 15:19

Det är en vecka kvar till julafton och vi har ingen snö! Vad ska det detta föreställa? Iallafall så var det en riktigt lugn dag i skolan, vi kolla film och julpyssla, imorgon blir det samma sak, så skönt!


Av CECILIA - 16 december 2012 18:16

Igår tilbringade man hela kvällen till att slå in julklappar och skriva julkort, skönt att slippa vara ute i sista minuten med det!

Denna dagen har varit hemsk, nämner inga detaljer, men det är bara att ta nya tag!

Trevlig kväll på er!



Av CECILIA - 16 december 2012 09:41


Nikon D3100 / AF-S NIKKOR 18-55mm

Av CECILIA - 15 december 2012 16:34

Var som sagt i stan med mamma idag, det blev en hel del shoppande! Fick med mig en jacka, skor, och en concealer hem. Såklart blev det en hel den julklappar också!



Jacka, McKINLEY  - Intersport


Skor, 5th AVENUE - Deichmann


Concealer, LUMI MAGIQUE - Lindex

Av CECILIA - 15 december 2012 11:00

Jag får fortfarande ont i magen med jämna mellanrum, fast det känns betydligt bättre än innan! Nu ska jag äta upp min frukost för jag och mamma ska in till stan och handla jacka till mig.



Ovido - Quiz & Flashcards